משלוחים ב Bloom מתנהלים על פי מתכונת של 8 שעות מעת קבלת ההזמנה ביום רגיל

תנאי השירות
במקרה ואין סוג פרח ספציפי מהזר שהוזמן החנות תחליף לצבע אחר או לסוג אחר של פרח

תקנון משלוחים


אנחנו ב Bloom משקיעים המון בזרים ובמשלוחים תוך חשיבה רבה על אופן הגעת המוצר ללקוח ולכן המשלוחים שאנו מבצעים מתבצעים ברכב ממוזג ומרווח.

– משלוחים ב Bloom מתנהלים על פי מתכונת של 8 שעות מעת קבלת ההזמנה ביום רגיל.

– מוצרים אשר יוזמנו עד השעה 16:00 בימי עבודה רגילים באזור גוש דן יסופקו תוך כ- 8 שעות (זמן משוער). מוצרים אשר יוזמנו לאחר השעה 16:00 בימי עבודה רגילים באזור גוש דן יסופקו עד השעה 21:00 (זמן משוער) ביום העבודה הזה או שלמחרת יום ההזמנה (בתיאום עם הלקוח), אלא אם צוין אחרת או על פי החלטת Bloom.
– מאחר ואנו שולחים את ההזמנות ברכב ממוזג מובהר כי זמן האספקה הוא משוער ועלול להשתנות עקב משתנים שונים שאינם בשליטתנו, לרבות תנאי מזג אוויר, שינויי כבישים, עומסי תנועה, זמינות שליחים ו/או מוצרים ו/או כל מניעה אחרת שלא בשליטתנו

– בימי חג ושישי הזמנות שיתקבלו עד השעה 14:30 יישלחו באותו יום והזמנות שיתקבלו לאחר שעה 14:30 נעשה את כל המאמצים להוציאם באותו יום. במידה ולא עלה בידינו להוציא ביום שישי/ערב החג ניתן יהיה להגיע פיזית לחנות עד השעה 16:00 וזאת על מנת לדאוג ללקוחותינו לקבל את ההזמנות אותם הזמינו.

– בימי שבת/חג החנות סגורה ואין מענה טלפוני.

אין מענה טלפוני בשבתות חגים וערב חג מכניסת החג/שבת והלאה, ניתן לשלוח פנייה במייל ותענה עד 48 שעות משליחת הפנייה. או לשלוח וואטסאפ דרך האתר ואם יתאפשר ינתן מענה.

– ישנם פרחים שהינם עונתיים וישנן תקופות בהן ישנו חוסר בזמינות פרחים ומלאי מתאים בחנות, במידה ויהיו חוסרים אנחנו נשתמש בחומרי גלם חליפים על מנת לספק את ההזמנה על הצד הטוב ביותר. במידה וישנם חוסרים של מוצרים כגון יינות, כלים, שוקולדים ומוצרים שאינם פרחים אנו נדאג לעדכן את המזמין על החוסרים ושמורה ללקוח הזכות לבטל את ההזמנה. על חוסרים של פרחים בכל ימות השבוע לא יינתן החזר כספי.

– במידה ומקבל ההזמנה לא יהיה בכתובת שנמסרה בעת ביצוע ההזמנה, המוצר יימסר לשכן או יושאר בכתובת האספקה, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, והמזמין לא יהיה זכאי לכל סעד שהוא. הזמנות ללא מספר טלפון תקין או ריק של השולח והמקבל יתקלו בבעיה במשלוח ואין אנו לוקחים אחריות על משלוח זה.

– במקרה של תלונת לקוח, התלונה תענה ותטופל ע"י שירות הלקוחות עד 5 שעות מרגע הפנייה .

תלונות על איכות המוצר מתקבלות בטווח של 5 שעות מזמן האספקה ובהצגת המוצר בלבד.

לא תינתן החלפה על מוצר שלא נשלח תמונה בטווח שעות זה.

אין החזר כספי על מוצרי הפרחים השונים.

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping